close

If I'm not traveling, I'm on my way to travel

If I'm not on my way to travel, I'm saving money for my next trip

Travel is like oxygen which I can't live without!

如果我不在旅行, 我就在前往旅行的路上

如果我不在前往旅行的路上, 我正在存我的下一筆旅費

旅行之於我就像是氧氣, 絕對不可或缺!

Vietnam Trip (1).jpg 

Hanoi, Vietnam

arrow
arrow
    全站熱搜

    sarahlovestravel 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()